131116

Farsdag igen, jestas så året gått fort! Dagen började med att jag gjorde frukostbricka till pappa och så degade vi framför tv:n. Kollade 10 things I hate about you med mamma, hatar oftast romantiska filmer, men dendär kan jag se om&om. Efter det fixade vi oss klara och åkte till KW för att käka farsdagslunch med släkten. Hemma igen har jag bytt lite lakan och rett upp i rummet. 
 
Förra veckan varvade jag skola och netflix. Fick också uträtta lite snöarbeten då jag var först hemma och plogbilen hade plogat ihop vår ingång. Hade även en tent i affärsmatematik, vilket gick galant igenom. På fredagen efter skolan tog jag bussen ut till Ikea där syster väntade. Vi gick omkring och taggade jul med alla pynt som kommit till butiken. Efter två fulla Ikeakassar med jul hoppade vi i bilen och åkte tillbaks hem. Efter det blev det fredagssmörgås på Brasserie. 
 
Igår gick vi i butiker i Lojo med mamma o pappa och letade farsdagsgåvor (ute i tid eller hur, haha). Därefter kom mommo&moffa på besök, vi gjorde fattiga riddare och pratade på hela kvällen. Var så illa också att jag inte hittade någon annan film på netflix, så kollade halva Breaking Dawn 2 efteråt på kvällen. Avskyr Twilight filmerna av olika orsaker, men den sista filmen är nästan sevärd. 
 
Nästa vecka har jag endast 3 korta skoldagar, blir snabbt veckoslut sen igen. Skall iaf gå och ta ett svaljprov imorgon, whatever det är jag har i halsen så vill den inte ge efter...
 
 
 
 

Kommentera här: